Bygg lojalitet genom din kundservice

En bra kundservice bygger lojalitet och kan generera nya affärer, speciellt för dig som e-handlare. Kolla in vår film där vi förklarar varför. 

Bygg lojalitet genom din kundservice

Att tänka strategiskt kring sin kundservice är alltså en smart start för ett gediget lojalitetsarbete. Vill du få fler tips på hur du bygger lojalitet till dina kunder? Ta del av experten Sara Hällgrens framgångsfaktorer. 

Tre framgångsfaktorer för att bygga lojalitet

Tänk modulärt – och skapa en kundupplevelse som håller hela vägen

Optimera kundresan med en modulär checkout. Med Walley får du enkel integration, personalisering och ökad lojalitet – en flexibel lösning som maximerar resultat.

Tre UX-misstag som kan sänka din konvertering

Lojalitet inom Norden är värt att satsa på enligt siffror från Walley.

Så jobbar ni med lojalitet under lågkonjunkturen

Öka kundlojaliteten under lågkonjunkturen med smarta lojalitetsstrategier. Ta del av de senaste insikterna från E-handelsanalysen 2024.