Bygg lojalitet genom din kundservice

En bra kundservice bygger lojalitet och kan generera nya affärer, speciellt för dig som e‑handlare. Kolla in vår film där vi förklarar varför. 

Bygg lojalitet genom din kundservice

Att tänka strategiskt kring sin kundservice är alltså en smart start för ett gediget lojalitetsarbete. Vill du få fler tips på hur du bygger lojalitet till dina kunder? Ta del av experten Sara Hällgrens framgångsfaktorer. 

Tre framgångsfaktorer för att bygga lojalitet

Varför bra kundservice kan leda till nya affärer

Kunden är det viktigaste du har. En bra kundservice är väsentlig för att bygga lojalitet och generera nya affärer.

Tips från experten inom digital marknadsföring

I den här artikeln delar Jonas Carlström på Star Republic med sig av en framgångsrik strategi för att annonsera på Google, Facebook, Instagram och Youtube.

Utmaningar med att utveckla en B2B e-handel

Niclas Heurlin, VD på Storm Commerce förklarar varför många B2B företag har halkat efter B2C när det kommer till kundupplevelsen i e-handeln.