Bygg lojalitet genom din kundservice

En bra kundservice bygger lojalitet och kan generera nya affärer, speciellt för dig som e-handlare. Kolla in vår film där vi förklarar varför. 

Bygg lojalitet genom din kundservice

Att tänka strategiskt kring sin kundservice är alltså en smart start för ett gediget lojalitetsarbete. Vill du få fler tips på hur du bygger lojalitet till dina kunder? Ta del av experten Sara Hällgrens framgångsfaktorer. 

Tre framgångsfaktorer för att bygga lojalitet

E-handlares största utmaningar inom personalisering

Läs om hur du som nordisk e-handlare tar din personalisering till nya höjder genom att undvika dem vanligaste fallgroparna!

Vem bestämmer över din checkout?

Betallandskapet har förändrats radikalt de senaste åren och e-handelskassan är idag en nyckelkomponent till hela köpupplevelsen. Att kunna påverka sin checkout kan öka konverteringar och kundnöjdhet.

Varför bra kundservice kan leda till nya affärer

Kunden är det viktigaste du har. En bra kundservice är väsentlig för att bygga lojalitet och generera nya affärer.