Bygg lojalitet genom din kundservice

En bra kundservice bygger lojalitet och kan generera nya affärer, speciellt för dig som e-handlare. Kolla in vår film där vi förklarar varför. 

Bygg lojalitet genom din kundservice

Att tänka strategiskt kring sin kundservice är alltså en smart start för ett gediget lojalitetsarbete. Vill du få fler tips på hur du bygger lojalitet till dina kunder? Ta del av experten Sara Hällgrens framgångsfaktorer. 

Tre framgångsfaktorer för att bygga lojalitet

Därför ska ni satsa på lojalitet i hela Norden.

Lojalitet inom Norden är värt att satsa på enligt siffror från Walley.

Vad litar miljömedvetna konsumenter på?

Bygg kundlojalitet med hållbarhetsfokus! Läs om vad konsumenterna litar på och hur du kan sticka ut med hjälp av insikter från Walleys e-handelsanalysen.

E-handlares största utmaningar inom personalisering

Läs om hur du som nordisk e-handlare tar din personalisering till nya höjder genom att undvika dem vanligaste fallgroparna!