E-handel eftertraktat hos Lejonet & Björnen

E-handel förenklar för köpande företag
När Lejonet & Björnens leverantör av förbrukningsmaterial började erbjuda sina varor via e-handel var Katarina och hennes anställda inte sena att hoppa på tåget. I dag handlar de alla förbrukningsinventarier, som kontorsmaterial, kaffe och städmaterial via nätet.
– Det är enkelt, man känner sig fri och man kan lätt följa hela processen. Webben finns där 24 timmar om dygnet och vi kan själva välja när vi vill lägga vår order, säger Katarina.
Läs mer om e-handel mellan företag och en längre artikel med Katarina i rapporten Collector Convert 2019.
Tänk modulärt – och skapa en kundupplevelse som håller hela vägen
Optimera kundresan med en modulär checkout. Med Walley får du enkel integration, personalisering och ökad lojalitet – en flexibel lösning som maximerar resultat.
Tre UX-misstag som kan sänka din konvertering
Lojalitet inom Norden är värt att satsa på enligt siffror från Walley.
Så jobbar ni med lojalitet under lågkonjunkturen
Öka kundlojaliteten under lågkonjunkturen med smarta lojalitetsstrategier. Ta del av de senaste insikterna från E-handelsanalysen 2024.