E-handel eftertraktat hos Lejonet & Björnen

”Jag vill kunna handla både grädde och wellpapp online och själv bestämma när jag gör det.” Katarina Mild, vd på Lejonet & Björnen delar med sig av sina tankar kring e-handelns fördelar och förbättringsmöjligheter. 
E-handel eftertraktat hos Lejonet & Björnen

 

E-handel förenklar för köpande företag

När Lejonet & Björnens leverantör av förbrukningsmaterial började erbjuda sina varor via e-handel var Katarina och hennes anställda inte sena att hoppa på tåget. I dag handlar de alla förbrukningsinventarier, som kontorsmaterial, kaffe och städmaterial via nätet.

– Det är enkelt, man känner sig fri och man kan lätt följa hela processen. Webben finns där 24 timmar om dygnet och vi kan själva välja när vi vill lägga vår order, säger Katarina. 

Läs mer om e-handel mellan företag och en längre artikel med Katarina i rapporten Collector Convert 2019.

Till Collector Convert 2019

E-handlares största utmaningar inom personalisering

Läs om hur du som nordisk e-handlare tar din personalisering till nya höjder genom att undvika dem vanligaste fallgroparna!

Vem bestämmer över din checkout?

Betallandskapet har förändrats radikalt de senaste åren och e-handelskassan är idag en nyckelkomponent till hela köpupplevelsen. Att kunna påverka sin checkout kan öka konverteringar och kundnöjdhet.

Varför bra kundservice kan leda till nya affärer

Kunden är det viktigaste du har. En bra kundservice är väsentlig för att bygga lojalitet och generera nya affärer.