E-handel eftertraktat hos Lejonet & Björnen

”Jag vill kunna handla både grädde och wellpapp online och själv bestämma när jag gör det.” Katarina Mild, vd på Lejonet & Björnen delar med sig av sina tankar kring e-handelns fördelar och förbättringsmöjligheter. 
E-handel eftertraktat hos Lejonet & Björnen

 

E-handel förenklar för köpande företag

När Lejonet & Björnens leverantör av förbrukningsmaterial började erbjuda sina varor via e-handel var Katarina och hennes anställda inte sena att hoppa på tåget. I dag handlar de alla förbrukningsinventarier, som kontorsmaterial, kaffe och städmaterial via nätet.

– Det är enkelt, man känner sig fri och man kan lätt följa hela processen. Webben finns där 24 timmar om dygnet och vi kan själva välja när vi vill lägga vår order, säger Katarina. 

Läs mer om e-handel mellan företag och en längre artikel med Katarina i rapporten Collector Convert 2019.

Till Collector Convert 2019

Tre UX-misstag som kan sänka din konvertering

Lojalitet inom Norden är värt att satsa på enligt siffror från Walley.

Så jobbar ni med lojalitet under lågkonjunkturen

Öka kundlojaliteten under lågkonjunkturen med smarta lojalitetsstrategier. Ta del av de senaste insikterna från E-handelsanalysen 2024.

Därför ska ni satsa på lojalitet i hela Norden.

Lojalitet inom Norden är värt att satsa på enligt siffror från Walley.